Jednym z najpopularniejszych w Polsce programów dedykowanych dla małych i średnich firm ze wszystkich branży jest Comarch ERP Optima. Moduły, które się w nim zawierają są m.in. faktury, sprzedaż, handel z magazynem czy płace, dzięki czemu jest optymalnym systemem ERP do zarządzania działalnością. Swoje zastosowanie znajdzie w każdym segmencie rynku, ale najchętniej jest wybierany w środowisku biur rachunkowych i doradców podatkowych.
Comarch Optima i przesyłanie do niego zamówień z BaseLinker
Synchronizacja zamówień z BaseLinker do Comarch ERP Optima jest możliwa dzięki integracji.
Moduł ten został stworzony, by automatycznie i bezpośrednio pobierać zamówienia do systemu Comarch Optima.
Integracja pozwoli na przekazanie wybranych lub wszystkich zamówień od jednego do drugiego, a zintegrowanie pozwoli zoptymalizować procesy i oszczędzić wiele czasu, który może spożytkować na inne cele. Konfiguracja zawarta w tym przypadku dostosuje funkcjonalność pod wybrane wymagania co do jej działania i użytkowania. Podczas ustawiania integracji, użytkownik wypełnia dokładny formularz dotyczący funkcji, jakie ma spełnią. Integracja następuje przez podanie unikatowego klucza API.
Ceny rozpoczynają się od 50 zł netto za miesiąc.
Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch Optima do BaseLinker
Jest to szczególnie przydatne dla osób, które chcą wprowadzić synchronizację stanów magazynowych między Comarch ERP, a BaseLinker
Integracja optymalizuje procesy oraz aktualizuje stan produktów w magazynie Baselinker dzięki pobieraniu ich z magazynu Comarch Optima, a poprzez konfigurację można dopasować wymagania „pod siebie”. Wszystkie procesy zawarte są w chmurze, więc nie trzeba budować odrębnego działu IT w firmie. Warto postawić na ten produkt, gdyż cieszy się niezwykłą popularnością wśród klientów, a Comarch to sprawdzona marka na rynku Informatycznym.
Ceny rozpoczynają się od 50 zł netto za miesiąc.
Przesyłanie produktów z Comarch Optima do BaseLinker
Głównym zadaniem integracji jest pobranie kartotek wybranych produktów do magazynów BaseLinker z Comarch Optima.
Wtyczka pozwala na automatyczne importowanie produktów pomiędzy magazynami. Integracja, żeby działać poprawnie potrzebuje określenia ID statusu w kategorii w magazynie BaseLinker oraz sprecyzowania produktów co do ich kategorii. To oznacza, że trzeba odpowiedzieć na pytanie czy mają być przeniesione ze wszystkich czy tylko z wybranych kategorii. Istnieje również możliwość dodatkowej filtracji produktów po statusie aktywności oraz przesyłanie ich zdjęć.
Ceny w tym wypadku również rozpoczynają się od 50 zł netto za miesiąc.
Wysyłanie faktur z Comarch ERP Optima
Integracja stworzona do automatycznej wysyłki faktur z Comarch ERP Optima
Wtyczka pozwala na automatyczne przesyłanie faktu zaraz po ich zaksięgowaniu w systemie na wskazany adres poczty elektronicznej. Do poprawnego działania integracji niezbędne będzie określenie modułów zawartych w Comarch Optima, numeru identyfikacyjnego Wzorca Wydruku, tematu oraz treści wysyłanych wiadomości i połączenia z Serwerem SMTP.
Kolejnymi niezbędnymi informacjami do pełnej zgodności systemu jest podanie odbiorcy, do którego będą adresowane faktury, symbolu magazynu w Comarch ERP Optima (plus jakie dokumenty będą wysłane), adresatów kopii wysyłanych wiadomości, typu faktur oraz zakresu godzin wysyłki wiadomości.
Ceny rozpoczynają się od 29 zł netto za miesiąc.
Pakiet integracyjny Shoplo z Comarch Optima
Pobieranie zamówień z Shoplo bezpośrednio do systemu Comarch ERP oraz synchronizacja produktów i stanów z Comarch ERP Optima do Shoplo. To są właśnie dwie główne misje tej integracji, a sam proces polega na pobraniu programu i wypełnieniu scenariuszy, który pozwoli na zintegrowanie systemu ze sklepem internetowym
Wszystkie dane oczywiście są zawarte w chmurze. Ceny zaczynają się od 199 zł netto za miesiąc.