Integracja z Allegro – dlaczego warto?

0
Integracja z Allegro – dlaczego warto?

Właściciel wirtualnego biznesu to ktoś, kto dzięki specyfice dzisiejszych, bardzo nowoczesnych czasów, korzysta ze wszystkich dobrodziejstw postępu technologicznego. Dostęp do Internetu i dobry sprzęt elektroniczny to dwie rzeczy, z pomocą których można z powodzeniem otworzyć własny biznes. Trzecia bardzo przydatna rzecz to techniczne wsparcie, które pomoże sprawnie obsługiwać założony sklep – a w tej roli może wystąpić platforma sprzedażowa ErpBox.

Szybkie i sprawne zamówienie kuriera międzynarodowego

0
Szybkie i sprawne zamówienie kuriera międzynarodowego

Dużo osób wysyła paczki za granicę, przede wszystkim do rodziny i znajomych. Nierzadko są to duże paczki, z którymi powinno obchodzić się w delikatny sposób. W takich momentach zainteresowani zastanawiają się, gdzie zlecić wysyłkę paczki za granicę , aby została ona dostarczona na czas, a przede wszystkim w dobrym stanie bez żadnych uszkodzeń. Warto poszukać firmy, która posiada doświadczenie i podchodzi do każdego klienta w sposób indywidualny.

Warto wybrać międzynarodowe usługi kurierskie latajacepaczki.pl, ponieważ jest to firma odpowiedzialna, która zatroszczy się o każdą paczkę na wszystkich etapach jej dostarczania. Szybki czas realizacji, dobra cena i przede wszystkim bezpieczeństwo w jednym- to właśnie to, czego poszukuje większość osób zlecających wysyłkę paczek. Usługi przesyłek kołowych i lotniczych za pośrednictwem firm TNT i UPS zostały skierowane zarówno do firm jak i klientów indywidualnych. Jeśli chodzi o oferty cenowe, zostały wybrane te najbardziej korzystne. Przekazując paczkę w ręce firmy Latające Paczki, klienci nie muszą martwić się jakimikolwiek problemami z firmą kurierską, ponieważ wszystkie nieścisłości załatwiane są przez konsultantów. Zamówienie kuriera jest naprawdę bardzo proste i szybkie- wystarczy wypełnić tylko prosty formularz, a na adres mailowy otrzymamy gotowe dokumenty do wydrukowania i umieszczenia na paczce, którą odbierze kurier.

Usługi firmy nie tylko odpowiedzą na pytanie jak szybko zamówić kuriera międzynarodowego, lecz także służą poradami w jaki sposób odpowiednio zapakować paczkę, zapewnią najkorzystniejszą cenę usługi i opiekę nad paczką. Kompleksowa obsługa i najwyższa jakość obsługi klienta sprawią, że zlecający paczkę za granicę nie muszą martwić się o to, czy ich przesyłka faktycznie trafiła w dobre ręce. Najlepszym tego dowodem jest bardzo szerokie grono zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają i ponownie nadają przesyłki. Na stronie można założyć konto, które udostępni dodatkowe funkcje, między innymi historię nadawanych przesyłek.

Praca w Krakowie – skuteczne metody jej poszukiwania

0
Praca w Krakowie - skuteczne metody jej poszukiwania

Przynajmniej kilkuletnie doświadczenie zawodowe, dyplom ukończenia uczelni wyższej, rekomendacje z poprzedniego miejsca zatrudnienia to typowe wymagania pracodawców wobec kandydatów na pracowników. Dla absolwenta szkoły średniej lub wyższej znalezienie pracy wcale nie jest takie proste. Czy istnieją zatem skuteczne metody poszukiwania pracy bezpośrednio po ukończeniu nauki? Czy świeżo upieczony absolwent ma szansę na zdobycie pracy marzeń?

Ukończenie szkoły przeważnie przypada na koniec wiosny lub początek lata. Dla wielu absolwentów są to ostatnie wolne chwile przed rozpoczęciem nowego życia zawodowego, dlatego planują rozpoczęcie poszukiwania pracy po wakacjach, by móc się jeszcze nimi nacieszyć i odpocząć po trudach egzaminów. Jeżeli jedziesz na wakacje, to może zainteresuje cię polecany artykuł  „Niebezpieczne miejsca dla turystów – tam nie wybieraj się na urlop”. Warto jednak zastanowić się, czy nie przeznaczyć choćby części tego czasu na zapoznanie się z sytuacją na rynku pracy i ofertami pracodawców.

W okresie wakacyjnym konkurencja wśród kandydatów jest mniejsza, ponadto pojawia się wiele ofert pracy sezonowej. Przyjmując ją można nauczyć się czegoś nowego, a nabyte doświadczenia zawodowe ująć w Curriculum Vitae. To właśnie ten dokument, uzupełniony o list motywacyjny, będzie najważniejszy podczas starania się o pracę. Od niego bowiem zależy zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną, która może zaowocować zdobyciem posady.

Pierwsza praca po skończeniu nauki

Co rok szkoły średnie i wyższe uczelnie opuszczają tysiące absolwentów. Większość z nich znajduje się dopiero na początku swojej kariery zawodowej. Dlatego wiedza o tym, jak odnieść sukces na rynku pracy bez posiadania obszernego CV i wieloletniego doświadczenia zawodowego jest bezcenna. Niewielkie kwalifikacje wcale nie muszą oznaczać, że nie mamy nic do zaoferowania potencjalnemu pracodawcy. Trzeba się zatem zastanowić, co robiliśmy dotychczas. Mogły to być tymczasowe prace, wolontariaty lub projekty szkolne lub wakacyjne. Sporo osób z pewnością odbyło już jakiś staż lub praktykę zawodową. Takie informacje warte są wykorzystania.

Podczas konstruowania CV i listu motywacyjnego trzeba postarać się wcielić w rolę rekrutera. Aplikowanie na ofertę pracy wiąże się z uzasadnieniem, dlaczego właśnie ja zasługuję na zdobycie pracy na tym stanowisku i co mogę wnieść do firmy, nawet jeśli nie posiadam wieloletniego doświadczenia?  Z pewnością pomocne będzie ujęcie w dokumentach aplikacyjnych naszych tak zwanych umiejętności „miękkich”, takich jak komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność czy radzenie sobie ze stresem. Warto pamiętać, że są one równie ważne jak kompetencje zawodowe.

Tworzenie profili i aktywność w Internecie

Podczas poszukiwania pracy skutecznym sposobem jest rejestracja w popularnych portalach pracy i stworzenie swojego profilu zawodowego z zamieszczeniem CV. Z aktualnymi ogłoszeniami w Krakowie można się zapoznać chociażby w tym serwisie. Rekruterzy wykorzystują internetowe serwisy podczas procesu rekrutacji, więc dzięki umiejętnie stworzonemu profilowi znacznie zwiększamy własne szanse na zwrócenie na siebie ich uwagi. Pomimo skromnego doświadczenia można zacząć budować swoją markę w sieci LinkedIn. Także na Facebooku można dołączyć do wielu grup, gdzie pracownicy i pracodawcy poszukują siebie nawzajem. Agencje pośrednictwa pracy mogą także pomóc w znalezieniu pracy, podobnie jak urzędy pracy, gdzie często realizowane są atrakcyjne projekty i programy np. stażów w różnych firmach.

Nie taka praca straszna

Nietrudno zauważyć, że poszukiwanie pierwszej pracy jest bardzo podobne do jej szukania w każdym innym momencie kariery zawodowej. Liczy się aktywność, kreatywność, umiejętność wykorzystywania wszelkich dostępnych narzędzi dedykowanych pracy i cierpliwość. Wiele korporacji inwestuje obecnie w młode talenty – więcej na temat pracy w korporacji znajdziesz w artykule opublikowanym przez „KRKnews”. Nie od razu zostaniemy zatrudnieni na wymarzonym stanowisku, ale każda praca, każde nowe doświadczenie z pewnością nas do tego przybliży.

Rozpoczynamy karierę w opiece

0
Rozpoczynamy karierę w opiece

Aby sprostać wymaganiom nowoczesnego rynku pracy trzeba nieustannie inwestować w siebie. Osoby, które polegają na kompetencjach i umiejętnościach wyniesionych ze szkoły często nie mogą się odnaleźć już po kilkunastu latach. Postęp techniczny sprawia, że na niektóre zawody popyt staje się coraz mniejszy, natomiast inne profesje są na fali wznoszącej. Pracownicy, którzy dostrzegają te trendy są stanie skutecznie i efektywnie pokierować swoją karierą zawodową.

Branżą, w której nie można narzekać na niski popyt na pracownika jest obecnie opieka nad osobami starszymi. Pozyskanie kompetencji i uprawnień do pracy w tym zawodzie jest czasochłonne i kosztowne. Wiąże się ono nieodłącznie z ukończeniem specjalistycznego kursu zakończonego egzaminem. Dopiero po jego zdaniu będziemy mogli bez przeszkód pracować w tej branży. Takie obostrzenia nie są niczym nadzwyczajnym. Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że naszym podopiecznym będzie osoba starsza i schorowana. Podejmując się opieki nad taką osobą przejmujemy znaczną część odpowiedzialności za jej zdrowie i życie. Tu nie ma więc miejsca dla osób przypadkowych, a praca w opiece będzie stanowić ogromne wyzwanie każdego dnia. Jednak rekompensatą za wszystkie słabe strony wykonywanego zawodu będzie dość duże wynagrodzenie.

Obecnie coraz większa liczba osób chce spróbować swoich sił w opisywanej profesji. Nie ma jednak obaw o to, że rynek pracy nie będzie w stanie wchłonąć coraz większej liczby specjalistów. Znacząca część ofert w tej branży dotyczy pracy u naszego zachodniego sąsiada. Podstawowym źródłem informacji na temat pracy w opiece powinien być dla nas internet. W nim znajdziemy mnóstwo ofert i opinii na temat potencjalnego pracodawcy. Nasuwa się pytanie, gdzie szukać ogłoszeń o pracy w opiece w internecie? Możliwości jest bardzo dużo.

Pierwszym krokiem jest wyszukanie prywatnych agencji pośrednictwa pracy operujących na naszym terenie. Firmy zatrudniające pracowników do opieki bardzo często wynajmują pośredników do wyszukiwania odpowiednich kandydatów. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedniej oferty dla siebie to nie powinniśmy rezygnować. Każda agencja pracy posiada możliwość dopisania się do ogólnej bazy kandydatów. Baza taka zostanie wykorzystana w przypadku, gdy pojawi się ogłoszenie, do którego spełniamy kryteria. Jednak nie jest to jedyne miejsce, które publikuje ogłoszenia w internecie z pracą w opiece. Często takie ogłoszenia znajdziemy na portalach publikujących ogłoszenia wielotematyczne. Takie portale publikują codziennie kilka tysięcy nowych ogłoszeń, więc łatwo powinniśmy znaleźć coś dla siebie. Jeżeli poruszanie się w gąszczu nowych ogłoszeń sprawia nam trudność, to możemy skorzystać z agregatora ogłoszeń pracy. Agregator taki korzysta z wielu portali zamieszczających ogłoszenia o prace. Wyławia z nich te, które w największym stopniu pasują do naszego zapytania.

Podsumowując, poszerzanie swoich kompetencji i nabywanie nowych jest nieodłącznym elementem budowania kariery zawodowej. Na każdym etapie tego procesu może pomóc nam internet. Jeżeli dobrze sobie wszystko zaplanujemy i będziemy konsekwentni, to nie będziemy musieli martwić się o przyszłość.

Typy drzwi przesuwnych

0
Typy drzwi przesuwnych

W dzisiejszych czasach w niemal każdym mieszkaniu, czy domu spotykamy się z balkonami. Większość domów i mieszkań ma nawet więcej, niż jeden balkon. Dlatego wybór i poszukiwanie odpowiednich drzwi balkonowych do pomieszczeń, staje się wyzwaniem i kolejnym problemem do rozwiązania podczas wykończenia naszego wnętrza. Jakie drzwi balkonowe najlepiej wybrać, by były one w pełni funkcjonalne i komfortowe podczas użytkowania?

Typy drzwi przesuwnych – co powinniśmy wiedzieć na ten temat przed zakupem?

Jakie wyróżniamy rodzaje drzwi przesuwnych? Warto zorientować się w tym temacie przed ostatecznym zakupem naszych drzwi, by wybrać model najbardziej dopasowany do naszego wnętrza. Wyróżniamy następujące typy drzwi balkonowych: drzwi balkonowe dwuskrzydłowe ze słupkiem ruchomym, drzwi balkonowe jednoskrzydłowe, drzwi balkonowe dwuskrzydłowe ze słupkiem stałym, drzwi balkonowe uchylno – przesuwne, drzwi balkonowe unoszono-przesuwne, drzwi balkonowe harmonijkowe/składane. Jak widać wśród tych drzwi występują także drzwi przesuwne, o których z tego artykułu dowiemy się nieco więcej.

Drzwi balkonowe uchylno-przesuwne – co warto wiedzieć na ten temat przed zakupem?

Te drzwi tworzone są z klasycznych kształtowników okiennych. Dzięki specjalnym okuciom, które nie występują w tradycyjnych drzwiach balkonowych mogą one otwierać się w charakterystyczny sposób. W opisywanych tutaj drzwiach balkonowych uchylno – przesuwnych skrzydła poruszają się równolegle do płaszczyzny konstrukcji okiennej. Dzięki temu pierwszą zaletą drzwi przesuwnych PSK jest oszczędność cennego miejsca w pomieszczeniach. Takie drzwi świetnie sprawdzą się w takich miejscach jak małe biura, kawalerki, małe pokoje, gdzie szczególnie zależy nam na zaoszczędzeniu cennej przestrzeni użytkowej. Klasyczne drzwi otwierają się do wnętrza pomieszczenia lub do wnętrza balkonu co zabiera nam naprawdę dużo cennego miejsca. Jeśli zależy nam na jego oszczędzeniu to zdecydowanie warto zainwestować w tego typu drzwi w swoim wnętrzu.

Typy drzwi przesuwnych – co jeszcze warto wiedzieć na ten ważny temat?

Możliwość opisywanego przesuwnego ruchu skrzydeł zapewniają specjalnie wykonane w tym celu szyny i wózki jezdne. Stanowią one elementy okuć okiennych, które mocowane są po wewnętrznej stronie konstrukcji naszych drzwi balkonowych. Z tego względu montaż tych specjalnych drzwi balkonowych PSK wymaga dość dużej precyzji i dokładności. Jednym z dość istotnych warunków prawidłowego funkcjonowania tych drzwi jest podparcie drzwi na całej szerokości i dolnej szyny jezdnej na całej jej długości. Jeśli mamy problem z montażem tego typu drzwi to zdecydowanie warto zainwestować w pomoc specjalistów, którzy posiadają istotną wiedzę na ten temat, dzięki temu mamy pewność, że nasze drzwi zostały prawidłowo zainstalowane i będą nam długo prawidłowo służyć. Takich profesjonalistów możemy zamówić w internecie lub osobiście w firmach zajmujących się dystrybucją tego typu drzwi balkonowych.

Drzwi balkonowe unoszono – przesuwne – co warto wiedzieć na ich temat przed ostatecznym zakupem takich drzwi do swojego wnętrza?

Jakie zalety mają tego typu drzwi balkonowe? Przede wszystkim dają nam możliwość wpuszczenia ich progu w posadzkę, co zdecydowanie zwiększa funkcjonalność tego wyrobu balkonowego. Dzięki temu zlikwidowane są bariery architektoniczne i nasze drzwi wyglądają o wiele bardziej estetycznie. Jest to szczególnie ważne w prostych, minimalistycznych wnętrzach, gdzie zależy nam najbardziej na estetyce i minimalizmie w używanych tam przedmiotach. Takie drzwi są bardzo często używane przez projektantów wnętrz ze względu na ich bardzo dobre właściwości estetyczne. Warto o tym pomyśleć, jeśli chcemy dopasować coś wyjątkowego do naszego nowoczesnego i minimalistycznego wnętrza mieszkalnego. Tego typu drzwi są naprawdę bardzo wygodne w użytkowaniu, przekonamy się o tym, jeśli porównamy ich działanie z działaniem klasycznych drzwi jedno lub dwuskrzydłowych. Warto zdecydować się na powiew nowoczesności w swoim wyjątkowym wnętrzu.

Więcej o typach drzwi przesuwnych przeczytasz na http://oknotest.pl/okna-energooszczedne/jakie-drzwi-balkonowe-do-domu

Czym jest prawo spadkowe?

0
Czym jest prawo spadkowe?

Ludzie, którzy dziedziczą po swoich krewnych, często zastanawiają się, co dokładnie powinni zrobić. Nie wiedzą, na czym polega dziedziczenie i jak ugryźć ten temat, żeby być zadowolonym z efektów. Wiele osób stara się znaleźć odpowiednie informacje w sieci, bo nie od dziś wiadomo, że jest ona skarbnicą wiedzy wszelakiej. Żeby jednak dowiedzieć się, czym jest prawo spadkowe, najlepiej zasięgnąć fachowej wiedzy, od osoby, która ma do czynienia z tym trudnym zagadnieniem na co dzień, a nie tylko raz na jakiś czas.

W związku z tym każdy, kto tylko ma ochotę poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć cenne informacje z tego zakresu powinien wiedzieć, że nikt nie zna się lepiej na tego rodzaju zagadnieniach, jak adwokat dla spadkodawców i spadkobierców. Można skorzystać z jego usług za każdym razem, gdy zachodzi taka konieczność i zawsze będzie miało się pewność, że uzyska się informację na ten temat. Można liczyć na wyczerpujące porady z tej dziedziny, a wówczas, gdy już się ich wysłucha, o wiele łatwiej będzie podjąć stosowną decyzję w tej sprawie, a więc taką, z korzyścią dla siebie.

Niektórzy nie wiedzą, gdzie dokładnie znajduje się adwokat od spraw spadkowych, ale stosunkowo łatwo jest go znaleźć. Warto popytać znajomych i rodzinę, bo być może korzystali już oni z jego usług wcześniej, a jeśli nie mają oni pojęcia, to można przejrzeć wizytówki w sieci i na pewno znajdzie się odpowiednią osobę na odpowiednim stanowisku. Każdy, kto zastanawia się, czy przyjąć spadek, z całą pewnością chciałby uzyskać wiedzę w tej dziedzinie. Jest to zrozumiałe, bo nikt przecież nie chce podejmować działań ze szkodą dla samego siebie. W związku z tym, jeśli nie wie się, gdzie szukać pomocy, to warto poświęcić chwilę na to, żeby się tego dowiedzieć jak najszybciej. A to dlatego, że ma się określony czas na reakcję i podjęcie decyzji, a warto też mieć na uwadze to, że sprawa sądowa nie odbywa się z dnia na dzień, tylko też trzeba czekać na wyznaczenie terminu, a to wszystko jest niestety bardzo czasochłonne.

Więcej na ten temat tutaj: adwokat gdańsk prawo spadkowe

Tańsze zakupy artykułów biurowych do firmy

0
Tańsze zakupy artykułów biurowych do firmy

Jeśli jesteś szefem przedsiębiorstwa, to z pewnością dbasz o jego rozwój. Jest to oczywiste, ponieważ bez tego każda firma w późniejszym okresie przestałaby odpowiednio funkcjonować. Różnego rodzaju inwestycje i inne czynniki wpływają korzystnie na przebieg transakcji, ale trzeba pamiętać również o podstawowych elementach, takich jak artykuły biurowe. Są one bardzo potrzebne i bez tego nie będziesz mógł wykonywać swoich obowiązków. Oczywiście dobrze prosperująca firma dba o takie przedmioty. 

Produkty, które dostaniesz wszędzie!

W dobie internetu i ciągle rozwijającej się elektroniki możemy załatwić wiele spraw bez wychodzenia z domu. Osoby, które prowadzą przedsiębiorstwa mają dużo łatwiej, ponieważ dzięki temu wynalazkowi możesz załatwić różne sprawy na odległość. Najczęściej dokonuję się zakupów przez strony internetowe. Jak wiadomo firmy powinny być zaopatrzone w artykuły biurowe. Teraz nie musisz się o to martwić, gdyż wykonanie jednego telefonu bądź napisanie maila może rozwiązać wszystkie Twoje problemy. Dobrze rozwinięta sieć handlowa i transportowa zagwarantuje Ci odpowiedni komfort. Nawet nie będziesz musiał ruszać się z miejsca pracy, ponieważ wszystkie przedmioty podjadą pod wskazany adres. Teraz sami widzicie jakie to jest proste!

Tylko w dobrej cenie!

Jak wiadomo wszystko ma swoją cenę. Dlatego tak ważna jest umiejętność negocjowania z kontrahentem. Oczywiście bez tego można dopiąć swego, ale na innych, mniej korzystnych dla nas warunkach. Dzięki internetowi możemy dostać zupełnie wszystko. Jest to dobry sposób na zaopatrzenie się w artykuły biurowe. Duża konkurencja daje nam wiele możliwości. Możemy wynegocjować odpowiednią dla nas cenę, ponieważ sprzedawca będzie miał świadomość, że możemy pójść do innego przedsiębiorcy. Artykuły biurowe zazwyczaj kupuje się masowo i co jakiś określony czas, dlatego zawsze przyda się kod rabatowy na artykuły biurowe! Najważniejsze jest, aby wszystko dotarło na czas i było za jak najniższą cenę, zgadza się?

Jak sami widzicie prowadzenie przedsiębiorstwa, to nie tylko liczenie strat czy zysków. Trzeba mieć głowę na karku, żeby wszystko odpowiednio zaplanować. Oczywiście kadra pracownicza będzie odgrywała pierwszoplanową rolę, ponieważ bez tego nie ma mowy o solidnych fundamentach firmy. Wszystko musi być na swoim miejscu i należycie funkcjonować. Począwszy od zaopatrzenia się w artykuły biurowe, po naprawdę wielkie i duże inwestycje, które mają przynosić określone zyski w przyszłości.

Jak znaleźć pracę za granicą?

0
Jak znaleźć pracę za granicą?

Znalezienie pracy za granicą może być prawdziwym wyzwaniem. Aby ułatwić sobie to zadanie, warto więc skorzystać z usług agencji zatrudnienia, która pomoże przejść przez cały ten proces. Można również pokusić się o samodzielne poszukiwania pracy w innym kraju, wykorzystując do tego, np. Internet.

Biuro w zabytkowej Kamienicy? Tylko w Katowicach!

0
Biuro w zabytkowej Kamienicy? Tylko w Katowicach!

Odrestaurowana i stylowa kamienica z pewnością potrafi wprawić w zachwyt. Nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się zamienić ją na siedzibę swojej firmy. Taka lokalizacja nie tylko wyróżnia się unikaną atmosferą, ale i zapewnia niezwykle klimatyczne wnętrza. To doskonały wybór dla agencji marketingowych i wszystkich firm, w których stawia się na kreatywność. Najwięcej tego typu miejsc ma do zaoferowania Górny Śląsk.

Biznes już nie tylko w stolicy

Jeszcze do niedawna za najlepszą lokalizację dla firm wskazywano Warszawę lub Kraków. Owszem, to nadal w tych miastach, powstaje najwięcej przestrzeni biurowych, jednak o dziwo nieustannie goni je Śląsk. A wszystko to dzięki przemianie z górniczego miasta na prawdziwego rekina biznesu. Wynajem biur Katowice to dochodowe przedsięwzięcie. Właśnie dlatego tak wielu deweloperów rewitalizuje zabytkowe kamienice, a następnie adaptuje je na przestrzenie biurowe. Największym zainteresowaniem cieszą się zwłaszcza budynki zlokalizowane w centrum. Prym pod tym względem wiedzie Al. Roździeńskiego.

Rosnący popyt

Dane dotyczące wynajmu biur w Katowicach wydają się niezwykle pozytywne. W 2018 roku nastąpił wzrost popytu na powierzchnie biurowe o 24%. Nie zabrakło także dużych transakcji. Zalicza się do nich m.in. Farmacol, Fujitsu Technology Solutions czy Perform Media. Taki wzrost po części uwarunkowany jest atrakcyjnymi cenami. Wynajem biur w Katowicach to średnie nieco ponad 13 euro za m2. Wiele wskazuje jednak na to, że średnie ceny czynszu mogą niedługo wzrosnąć, dlatego warto już teraz przejrzeć dostępne propozycje.

Katowice to miasto, które prężnie się rozwija i coraz śmielej stawia na biznes. Widoczne jest to m.in. po liczbie inwestycji w lokalne na wynajem, zwłaszcza pod powierzchnie biurowe. To dobre miejsce ze względu na stosunkowo niskie ceny czynszu i dobre skomunikowanie z innymi miastami. Katowicki rynek biur zaczyna doganiać inne miasta. Nowo oddane inwestycje, te w budowie i planowane zaczynają różnicować ofertę, dając rynkowi oddech, a najemcom w końcu większe możliwość najmu – mówi Michał Dobrowolski, z firmy BREMA Development z Katowic.

Od kilku lat uwagę przyciąga adres w centrum –  Al. Roździeńskiego. Przy ulicy stoi już biurowiec LCC Corp i TETRIS, buduje się .KTW. W kwietniu z kolei do użytku oddano najnowszą inwestycję w Katowicach – BREMĘ. Skąd taka popularność ulicy, która przez lata kojarzyła się głównie z galeriami handlowymi i salonami samochodowymi? Zdaniem Michała Dobrowolskiego, Roździeńskiego z innymi adresami wygrywa dziś dobrą komunikacją.

Imprezy firmowe

0
Imprezy firmowe

W każdej firmie powinna być miła atmosfera i jest ona bardzo ważna do tego, by wszystkim zatrudnionym pracowało się w bardzo miłej atmosferze.

Zobacz też