System dla sprzedaży

0
System dla sprzedaży

Zdecydowana większość przedsiębiorstw chciałaby mieć jak największą możliwą liczbę zadowolonych klientów, a także cieszyć się świetnym zyskiem ze sprzedaży. Jest to oczywiście możliwe do osiągnięcia tylko i wyłącznie przez umiejętną komunikację z odbiorcami danej oferty. System dla sprzedaży Conpeek.com został stworzony właśnie dlatego, aby przedsiębiorca mógł niezwykle efektywnie zarządzać relacjami z klientem. Dlaczego firmy powinny zdecydować się na nowoczesne narzędzia sprzedaży?

Wykorzystanie szansy sprzedaży

Każdy przedsiębiorca jest zainteresowany usprawnieniem selekcji leadów sprzedażowych. Rekomendowane jest przede wszystkim odbieranie praktycznie wszystkich połączeń w dziale sprzedaży. Koniecznie jest również gromadzenie informacji o poszczególnych klientach, a następnie precyzyjne zapisywanie ich w systemie CRM. Warto następnie tworzyć na ich bazie automatycznie odpowiednie kampanie handlowe. Niezwykle istotne jest wykorzystanie komunikacji z klientem. Nie tylko należy go utrzymać, ale również właściwie zorganizować sprzedaż.

Poprawienie skuteczności sprzedaży

Świetnym rozwiązaniem będzie organizowanie multimedialnych spotkań z klientami. Warto prowadzić przede wszystkim automatyzowane kampanie sprzedażowe wszystkimi możliwymi kanałami. Konieczne jest zapewnienie bardzo szybko dostępu do wiedzy podczas prowadzenia rozmowy handlowej. Niezwykle istotne jest również kontaktowanie się z klientami w preferowanych przez nich godzinach.

Zwiększenie zasięgu sprzedaży

Nowoczesne narzędzia wsparcia sprzedaży, które ułatwią pozyskanie klienta w firmie takie jak omawiane oprogramowanie pozwalają przedsiębiorstwu na obsłużenie zdecydowanie większej ilości rozmów, a także wiadomości sprzedażowych podczas dnia. Możliwe jest również ograniczenie liczby nieskutecznych połączeń. Świetnym rozwiązaniem bardzo często zapominanym przez przedsiębiorców będzie wykorzystanie w sprzedaży najbardziej ulubionych kanałów komunikacji poszczególnych klientów. Nie można zapomnieć oczywiście o regularnym monitorowaniu konwersacji, a także modyfikowaniu procesu sprzedaży na bazie bieżących raportów.

Jak uzyskać kredyt hipoteczny?

0
Jak uzyskać kredyt hipoteczny?

Czy uzyskanie kredytu hipotecznego jest łatwe? Czy jest to pożyczka, którą można chociażby otrzymać od ręki? Oczywiście, że nie. Są to pieniądze w dużej ilości, których nie dostaniemy w kilka minut. Bardzo często bywa tak, że od momentu złożenia wniosku do czasu podjęcia pierwszej decyzji minąć może kilka miesięcy. Czemu ten czas jest tak długi? Chodzi o dokładne przeanalizowanie wszystkich czynników, jak chociażby naszej obecnej sytuacji życiowej. Są to zbyt poważne pieniądze, których nie można udzielić byle komu. Chyba nikt nie chce mieć przez to poważnych kłopotów finansowych.

Kredyt hipoteczny PKO BP lub też pochodzący z innego banku będzie spełnieniem naszych marzeń. Będziemy mogli w końcu kupić nasz wymarzony dom lub mieszkanie. Przy czym jednak musimy bardzo starannie podjąć decyzję odnośnie tego, gdzie taki kredyt zaciągniemy. Dostępne są kredyty hipoteczne w PKO BP cieszące się ogromną popularnością. Jednak w wielu innych bankach znaleźć można równie atrakcyjne oferty. Przede wszystkim musimy jednak wykonać odpowiednią analizę. Decyzję może pomóc podjąć nam doradca finansowy lub strona najlepszebanki.com/kredyt-hipoteczny-pko-bp, gdzie znaleźć można mnóstwo cennych informacji odnośnie takich kredytów finansowych. Warto również dowiedzieć się, jakie są czynniki, które decydują o przyznaniu takich pieniędzy. Pierwszy z nich to ilość wkładu własnego.

Każda placówka ma prawo sama określić, jaki będzie wkład. Jeżeli nie będziemy mieli takich pieniędzy, to nie będzie mowy o kredycie. Bardzo ważnym czynnikiem jest również zdolność kredytowa. Aby móc ją sprawdzi możemy w sieci znaleźć odpowiednie kalkulatory zdolności kredytowej, dzięki którym uda nam się ją sprawdzić. Są one bardzo pomocne, takie kalkulatory, bowiem pozwalają one zaoszczędzić czas wielu ludziom. Jeżeli nawet takie urządzenie internetowe wskaże, że nie posiadamy takiej zdolności, to nie ma sensu składać wniosku w żadnym banku o przyznanie nam kredytu hipotecznego na zakup własnego mieszkania lub wymarzonego domu.

Nowy wymiar oszczędzania z usługą cash back!

0
Nowy wymiar oszczędzania z usługą cash back!

Próbujesz oszczędzać? Zadałeś sobie sprawę, że najwyższy czas odłożyć parę groszy, czy to na nowy samochód, dom, wakacje, przyszłość i twoich dzieci, czy po prostu, chcesz mieć taką poduszkę finansową. Jednak… nie jest to takie łatwe. Trzeba się wiecznie kontrolować, pilnować aby nie kupić zbędnych rzeczy, a i mimo tego nie udaje się ciągle uzbierać dodatkowej sumy. Ale mogę Ci pomóc.

Słyszałeś może o usłudze cashback (lub cash back, taki zapis jest też często spotykany) ? Nie? Więc pokrótce Ci wyjaśnię na czym to polega ta usługa. Jej głównym założeniem jest zachęcenie klientów banków do korzystania z kart płatniczych. W jaki sposób? No na przykład poprzez możliwość wypłaty drobnych kwot w sklepie podczas robienia zakupów, oraz co oczywiste, dokonania płatności kartą. Ta usługa oszczędza nam czas, który musielibyśmy poświęcić na szukanie bankomatu, a oczywiście czas to pieniądz a to samo w sobie jest oszczędnością pieniędzy, ale dobrze wiem, że nie o to Ci chodzi.

Drugą opcją jest zwrot za zakupy cash back. To brzmi trochę ciekawiej, prawda? Ale jak oszczędzać na zakupach poprzez cashback? To proste. Powiedzmy, że bank oferuje Ci 1% zwrotu za zakupy dokonane kartą. Dobrze, a więc jeśli podczas całego miesiąca zapłaciłeś łączną sumę w wysokości na przykład, tysiąca złotych, to łatwo obliczyć, że otrzymasz dziesięć złotych zwrotu? Mało? To zależy ile wydasz. Z dwóch tysięcy otrzymasz dwadzieścia złotych,z czterech tysięcy otrzymasz czterdzieści złotych. Oczywiście zależy to też od tego jaki procent zwrotu oferuje Ci twój bank. Może być to tylko 0,5% ale też 5% a nawet 10%. Jak więc widzisz wszystko zależy od banku i rodzaju usługi jaką Ci oferuje.

A więc dowiedz się jaki, dla Ciebie jest najlepszy program partnerski cashback. Poszukaj w internecie ofert banków z usługami cash back, porównaj te oferty różnych banków, a gdy znajdziesz już tą najlepszą, skorzystaj, gdyż może wydawać Ci się że to tylko drobne 10, 20 czy 40 złotych miesięcznie, ale pamiętaj grosz do grosza i będzie kokosza. Tak więc miłego oszczędzania!

Dyplomy – piękne pamiątki z ważnych wydarzeń

0
dyplomy

Istotne wydarzenia zostawiają niezatarty ślad w naszej pamięci, jednak wielu ludzi oczekuje również pewnych namacalnych pamiątek, które mogłyby im o tych ważnych chwilach przypominać. Dyplomy to świetna nagroda, świadcząca o osiągnięciu czegoś szczególnego – zwycięstwie w konkursie, wyróżnieniu czy ukończeniu kolejnego kursu. Dyplom sam w sobie jest pewnym symbolem i dowodem na owe osiągnięcie, ale ponieważ chcemy się nim często chwalić, powinien być odpowiednio reprezentacyjny. Ładne podanie informacji jest bardzo istotne – zwłaszcza dla dzieci i dla osób wrażliwych na estetykę produktów. Na szczęście w tej chwili mamy wszyscy naprawdę ogromny wybór dyplomów. Szeroką ofertę dla zainteresowanych przygotował między innymi sklep Alibiuro!

Dyplomy – proste czy ozdobne?

Dyplomy okolicznościowe wręczane są przy jakichś szczególnych chwilach. Mają je upamiętniać i zwykle rzeczywiście im się to udaje, ponieważ są oprawiane i wieszane na ścianach, albo przechowywane starannie, by się nie zniszczyły. To specjalne, ozdobne wyróżnienia, które zwykle mają spersonalizowany charakter. Oczywiście, można znaleźć dyplomy z pustym miejscem – przeznaczone do samodzielnego wypełnienia. Można również zdecydować się na druk dyplomów na ozdobnym papierze. Wówczas kupuje się sam papier, a następnie drukuje na nim przygotowany przez grafika wzór. Rodzajów dyplomów jest naprawdę dużo. Niektóre są bardziej eleganckie, a inne bardziej kolorowe – zapotrzebowanie na nie jest bowiem duże, ponieważ kupuje się je dla dorosłych i dla dzieci. W zależności od okazji, idealne dyplomy są mniej lub bardziej ozdobne – na szczęście w sklepach można znaleźć jedne i drugie, by każdy mógł wybrać to, co mu odpowiada i co będzie najlepiej pasowało do okoliczności.

Dyplomy – oferta sklepu Alibiuro

W ofercie sklepu Alibiuro zainteresowani znajdą przeróżne dyplomy oraz papiery ozdobne, przeznaczone do drukowania na nich dyplomów. To piękne i dobre jakościowo produkty, wśród których z pewnością każdy wybierze coś dla siebie. Najprawdopodobniej problemem będzie zdecydowanie się na jakiś jeden rodzaj dyplomów, ponieważ w ofercie jest mnóstwo interesujących rozwiązań. Papiery ozdobne o różnych odcieniach i różnej gramaturze, papiery na dyplomy srebrne, kremowe, stylizowane na pergamin, papiery z ramką, ozdobne koperty, kolorowe kartony – możliwości wyboru jest naprawdę wiele. Niektóre produkty bardziej będą pasowały dla osób dorosłych, a inne przeznaczone są specjalnie dla dzieci i zawierają bajkowe postacie. Niektóre propozycje już mają napis „DYPLOM”, a inne są całkowicie czyste. Dzięki tak licznym możliwościom zwiększa się prawdopodobieństwo dobrania zakupu idealnie do okoliczności i gustu zamawiającego. W ofercie sklepu Alibiuro znajduje się zresztą także wiele innych, ciekawych produktów, więc warto dokładniej przejrzeć cały asortyment. Jest to sklep internetowy z rzeczami przeznaczonymi głównie do biura, choć oczywiście wiele z nich przyda się także i w domu. To różne sprzęty i akcesoria biurowe.

Podatek VAT na fakturze – kiedy jest się z niego zwolnionym?

0
Podatek VAT na fakturze– kiedy jest się z niego zwolnionym?

Zdecydowana większość przedsiębiorców, którzy prowadzą firmę, jest aktywnymi płatnikami podatku VAT i musi uwzględniać go podczas wystawiania faktury. Na rynku podatkowym istnieją jednak takie sytuacje, kiedy jest się z niego zwolnionym. Podpowiadamy więc, w jakich przypadkach nie ma konieczności uwzględniania wspomnianej opłaty na wystawianej fakturze, czyli kiedy jest się z niej zwolnionym.

Kogo obowiązuje zwolnienie z podatku VAT?

Przepisy, które określają warunki konieczne do spełnienia, aby być zwolnionym z podatku, zawiera oczywiście ustawa o VAT. Na wstępie warto zaznaczyć, że faktura podatnika zwolnionego z VAT różni się od tradycyjnej. W Internecie można jednak znaleźć odpowiednie oprogramowania do wystawiania faktur, który uwzględnia taką możliwość. Najważniejszym kryterium, który musi spełnić przedsiębiorca, to obroty wynoszące maksymalnie 200 000zł w ciągu roku. Wynika więc z tego, że na zwolnienie z podatku mogą liczyć osoby, które znajdują się dopiero na początkowym etapie swojej kariery biznesowej. Jeśli działalność gospodarcza zakładana jest w ciągu trwającego roku podatkowego, zwolnieniu może podlegać sprzedaż opodatkowana, jeśli oczywiście jej wartość nie przekroczy, określonego przepisami prawnymi, limitu.

Kto nie może być zwolniony z podatku?

Choć limit wartości rocznego obrotu ma w tym przypadku znaczenie największe, istnieje taka grupa podatników, której przedstawiciele z założenia nie mają możliwości bycia zwolnionymi z podatku. Wykonywane przez nich transakcje dotyczą przede wszystkim:

  • terenów budowlanych,
  • nowych środków transportu,
  • wyrobów tworzonych z metali szlachetnych lub z ich udziałem,
  • towarów opodatkowanych opłatą akcyzową (z wyjątkiem wyrobów tytoniowych, energii elektrycznej czy samochodów osobowych, które nie są nowe i zaliczane przez przedsiębiorcę do trwałych i podlegających amortyzacji środków transportu),
  • sprzedaży wysyłkowej,
  • usług prawnych oraz w zakresie doradztwa (z wyjątkiem doradztwa rolniczego),
  • usług jubilerskich,
  • usług ściągania długów.

Warto zaznaczyć, że w sytuacji, gdy podatnik z jakichkolwiek powodów utracił lub zrezygnował z prawa do zwolnienia z podatku VAT, ma możliwość uzyskania takiej zgody ponownie. Musi jednak upłynąć co najmniej rok od końca tego roku, w którym podatnik utracił prawo do zwolnienia. Przedsiębiorca musi również, co oczywiste, spełnić wszystkie, wymienione wyżej, warunki konieczne do uzyskania takiej ulgi. Aby zrezygnować ze zwolnienia z podatku, należy złożyć powiadomienie, w formie pisemnej, do naczelnika odpowiedniego urzędu skarbowego. Należy pamiętać o tym, aby uczynić to przed rozpoczęciem miesiąca, od którego początku taka rezygnacja miałaby obowiązywać.

Co ciekawe, na zwolnienie z podatku VAT mogą liczyć także niektóre biura rachunkowe. Musi ono jednak udowodnić, że żaden z jego pracowników nie ma uprawnień doradcy finansowego (takie usługi nie mogą podlegać zwolnieniu. Biuro takie musi również zaświadczyć, że podpisywanie i sporządzanie deklaracji stanowi kompleksowy element usług księgowych, oraz, że świadczone przez nie usługi będą zakwalifikowane do określonej grupy PKWiU (Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług).

Chcesz być rekruterem? Wybierz profesjonalne kursy HR z zarządzania zasobami ludzkimi!

0
Chcesz być rekruterem

Rekrutacja i selekcja pracowników do dużej i szanowanej firmy to wcale nie taka prosta sprawa. Dlatego też menedżerowie często zatrudniają tak zwane agencje HR (human resources), które mają im pomóc w przeprowadzeniu optymalnej rekrutacji i nabyciu najbardziej wartościowych pracowników na wolne wakaty, by produktywność firmy nie tylko na tym nie ucierpiała, ale i najlepiej także wzrosła.

Jeżeli więc marzysz o tym, by zasiąść w takim dziale i samemu zajmować się rekrutacją pracowników do szanowanych firm, koniecznie musisz ukończyć wartościowe kursy HR z zarządzania zasobami ludzkimi. Mówiąc wartościowe kursy chodzi tu o takie rekrutacja szkolenie HR, które skupiają się nie tylko na wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim umiejętności działania praktycznego.

Przede wszystkim, na takim kursie specjalista od HR uczy się, jak być najbardziej skutecznym w swojej pracy, to znaczy nie tylko wyławiać ciekawych kandydatów w procesie rekrutacyjnym do danej firmy, ale przede wszystkim celować w takich kandydatów, którzy są zbieżni z polityką i kierunkiem rozwoju firmy. Mawia się, że rekruter zadaje trudne pytania, ale czasami też otrzymuje trudne odpowiedzi od kandydatów, dlatego powinien wiedzieć, jak zachować się w każdej sytuacji i wybrnąć z kłopotliwego położenia.

Rekrurer uczy się się, jak powinny wyglądać poszczególne etapy prawidłowo przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego do firmy. Jak wstępnie pozyskiwać kandydatów oraz jak tworzyć ich profile. Jak wygląda diagnoza kompetencji u kandydata, jak odczytywać jego zachowania i wypowiedzi.

Rekruter musi być osobą wysoce komunikatywną i responsywną, kandydatami będą bowiem bardzo różne osoby. Musi zadawać właściwe, sądujące pytania, musi umieć odczytywać emocje, szybko reagować na zmieniający się tok rozmowy. Musi umieć ocenić, jak wszelkie mocne punkty i słabe strony kandydata mają się do ewentualnej pracy na oczekiwanym stanowisku, co dany kandydat może wnieść pozytywnego dla firmy, ale i wykryć, jeżeli może stać się potencjalnym niewypałem i zagrożeniem.

Warunki otrzymania kredytu dla firm

0
Warunki otrzymania kredytu dla firm

Rozwój firmy wymaga ponoszenia kosztów związanych nie tylko z bieżąca działalnością firmy, lecz także koniecznością ciągłych inwestycji. Banki pozwalają sfinansować różne projekty. Jak wybrać najlepszy kredyt dla firmy? Co zrobić, by go otrzymać? Jakie dokumenty trzeba zgromadzić i przedłożyć? Na jakie warunki można liczyć?

Jakimi kryteriami się kierować wybierając kredyt dla firmy?

Warunki kredytu dla firmy są indywidualne i różne dla poszczególnych przedsiębiorstw, ale jest kilka istotnych kwestii, na które należy zwrócić uwagę. Powinniśmy ustalić, ile będzie kosztować nas kredyt, jaki jest jego całkowity kosz i na jaki cel ma być przeznaczony. Warunki uruchomienia pożyczki zależą bowiem od celu, na jaki wykorzystamy środki finansowe, a w przypadku większej kwoty bank będzie wymagał szczegółowego rozliczenia się z wydatków. Jeśli pożyczka będzie zabezpieczona np. nieruchomością, otrzymamy większy kredyt. W przypadku kredytu niezabezpieczonego bank będzie dokładnie analizował naszą historię finansową lub będzie wymagał dodatkowych ubezpieczeń.

Jak otrzymać kredyt dla firmy? Ocena zdolności kredytowej

Zanim bank podejmie decyzję kredytową, oceni naszą zdolność kredytową, czyli zdolność do spłaty całego zobowiązania finansowego, wraz z jego dodatkowymi kosztami, w terminie określonym w umowie kredytowej. Zbadaniu tego parametru służy analiza kredytowa. Kluczowymi czynnikami do oceny zdolności kredytowej przedsiębiorstwa jest posiadany majątek (określany najczęściej jako aktywa), struktura kapitału, źródła finansowania działalności, a także wysokość przychodów i kosztów prowadzonej działalności. Bank weźmie pod uwagę także konkurencyjność firmy, czy kwalifikacje kadry kierowniczej oraz załogi. Warunkiem otrzymania kredytu dla firm jest także przedstawienia osiąganego dochodu netto w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Znacznie przychylniej banki patrzą na

kredytobiorców zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony niż na osoby samozatrudnione, czy właścicieli przedsiębiorstw z sektora MŚP. Najczęściej wymagany jest jednak sześcio- lub dwunastomiesięczny staż biznesu na rynku. Bank weźmie także pod uwagę, czy przedsiębiorca na bieżąco i w terminie opłaca podatki, ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz inne zobowiązania firmy (handlowe, pracownicze). Na rachunkach firmy nie może być także żadnych zajęć egzekucyjnych. Następnie brana jest pod uwagę forma opodatkowania, czyli skala podatkowa, stawka liniowa, ryczałt oraz karta podatkowa.

Co zrobić, by łatwiej było otrzymać kredyt dla firm?

Przed rozpoczęciem ubiegania się o kredyt (zwłaszcza na dużą kwotę) warto pozamykać wszystkie karty kredytowe i zrezygnować z debetu w koncie, dzięki czemu zdolność kredytowa wzrośnie. Bank oceni także pomysł na dalszy rozwój firmy. W przypadku nowych firm konieczne będzie przedstawienie biznesplanu.

Trudno prowadzić działalność przedsiębiorstwa jeśli nie mamy pieniędzy. Chcąc zapewnić mu płynność finansową możemy wnioskować o kredyt dla firm, który będzie dużym zastrzykiem gotówki. Trzeba tylko przygotować wszystkie dokumenty i zadbać o dobrą zdolność kredytową, a więcej informacji uzyskasz tutaj: https://nestbank.pl/dla-twojej-firmy/kredyty

Praca za granicą – jak ją znaleźć?

0
Praca za granicą – jak ją znaleźć?

Planujesz wyjazd za granicę w celach zarobkowych? Poszukujesz pracy, lecz nie wiesz od czego zacząć? Aby móc zatrudnić się w dobrej firmie i liczyć na uczciwe zarobki, trzeba wiedzieć gdzie szukać. Dlatego, w dzisiejszym artykule podpowiemy, jak skutecznie znaleźć pracę za granicą.

Integracja z Allegro – dlaczego warto?

0
Integracja z Allegro – dlaczego warto?

Właściciel wirtualnego biznesu to ktoś, kto dzięki specyfice dzisiejszych, bardzo nowoczesnych czasów, korzysta ze wszystkich dobrodziejstw postępu technologicznego. Dostęp do Internetu i dobry sprzęt elektroniczny to dwie rzeczy, z pomocą których można z powodzeniem otworzyć własny biznes. Trzecia bardzo przydatna rzecz to techniczne wsparcie, które pomoże sprawnie obsługiwać założony sklep – a w tej roli może wystąpić platforma sprzedażowa ErpBox.

Szybkie i sprawne zamówienie kuriera międzynarodowego

0
Szybkie i sprawne zamówienie kuriera międzynarodowego

Dużo osób wysyła paczki za granicę, przede wszystkim do rodziny i znajomych. Nierzadko są to duże paczki, z którymi powinno obchodzić się w delikatny sposób. W takich momentach zainteresowani zastanawiają się, gdzie zlecić wysyłkę paczki za granicę , aby została ona dostarczona na czas, a przede wszystkim w dobrym stanie bez żadnych uszkodzeń. Warto poszukać firmy, która posiada doświadczenie i podchodzi do każdego klienta w sposób indywidualny.

Warto wybrać międzynarodowe usługi kurierskie latajacepaczki.pl, ponieważ jest to firma odpowiedzialna, która zatroszczy się o każdą paczkę na wszystkich etapach jej dostarczania. Szybki czas realizacji, dobra cena i przede wszystkim bezpieczeństwo w jednym- to właśnie to, czego poszukuje większość osób zlecających wysyłkę paczek. Usługi przesyłek kołowych i lotniczych za pośrednictwem firm TNT i UPS zostały skierowane zarówno do firm jak i klientów indywidualnych. Jeśli chodzi o oferty cenowe, zostały wybrane te najbardziej korzystne. Przekazując paczkę w ręce firmy Latające Paczki, klienci nie muszą martwić się jakimikolwiek problemami z firmą kurierską, ponieważ wszystkie nieścisłości załatwiane są przez konsultantów. Zamówienie kuriera jest naprawdę bardzo proste i szybkie- wystarczy wypełnić tylko prosty formularz, a na adres mailowy otrzymamy gotowe dokumenty do wydrukowania i umieszczenia na paczce, którą odbierze kurier.

Usługi firmy nie tylko odpowiedzą na pytanie jak szybko zamówić kuriera międzynarodowego, lecz także służą poradami w jaki sposób odpowiednio zapakować paczkę, zapewnią najkorzystniejszą cenę usługi i opiekę nad paczką. Kompleksowa obsługa i najwyższa jakość obsługi klienta sprawią, że zlecający paczkę za granicę nie muszą martwić się o to, czy ich przesyłka faktycznie trafiła w dobre ręce. Najlepszym tego dowodem jest bardzo szerokie grono zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają i ponownie nadają przesyłki. Na stronie można założyć konto, które udostępni dodatkowe funkcje, między innymi historię nadawanych przesyłek.

Zobacz też