Co wziąć pod uwagę podczas wyboru leasingu samochodowego?

0
Co wziąć pod uwagę podczas wyboru leasingu samochodowego?

Jesteś właścicielem firmy bądź zajmujesz się prowadzeniem gospodarstwa domowego? Potrzebujesz pojazdu, aby ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie? Rozumiemy Cię i przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę!

Agencja eventowa Kraków – gdzie szukać najlepszej?

0
Agencja eventowa Kraków – gdzie szukać najlepszej?

Wybór agencji eventowej nie jest prosty. Każda z nich kusi nas obietnicami niezapomnianej imprezy, która spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Decydując się na nawiązanie współpracy z profesjonalistami, mamy prawo oczekiwać więcej, dlatego nie powinniśmy wybierać pierwszej lepszej firmy eventowej. Nie warto też ograniczać się do jednego miasta, gdzie ceny ustala się według działającej tam konkurencji. Zawsze można wybrać agencję z innego regionu Polski, która działa mobilnie i nie ogranicza się tylko do miast w bliskim sąsiedztwie swojej siedziby.

Kraków to miasto idealne na wszelkiego rodzaju eventy. Można organizować tam imprezy firmowe, integracyjne, promocyjne, garden party, rodzinne pikniki, wesela – wszystko, co przychodzi nam do głowy. Znajdziemy tam bowiem mnóstwo ciekawych lokali oraz miejsc na imprezy plenerowe i pod dachem. Warto szukać wśród:

  • klubów tanecznych

  • restauracji

  • sal bankietowych

  • ogrodów przyrestauracyjnych

  • parków

  • tarasów na dachach wieżowców

Każde z tych miejsc ma w sobie coś niezwykłego. Jedne gwarantują pewną intymność, inne głośną i skoczną zabawę. W wyborze pomoże nam określenie okazji oraz agencja eventowa, która ma już doświadczenie w kompleksowej realizacji i wie, co najlepiej sprawdzi się w danym momencie.

Agencja eventowa starStone – profesjonalnie i z pasją

Jeśli zdecydujemy się na zorganizowanie imprezy w Krakowie, warto wziąć pod uwagę agencje eventowe także z innych miast na południu Polski. Jedną z nich jest firma starStone z siedzibą w Tychach. Działają jednak w wielu innych miastach, m.in. w Katowicach i Wrocławiu – miejscowościach, które posiadają doskonałe warunki na takie spotkania. W porównaniu do lokalnych agencji eventowych, starStone zaskakuje Klientów nie tylko atrakcyjnymi stawkami, ale także kompleksową realizacją.

Jeśli zdecydujemy się na zorganizowanie imprezy w Krakowie i zaangażujemy do współpracy agencję eventową starStone, wszystko, czego potrzebujemy otrzymamy w jednym miejscu. Nie musimy szukać podwykonawców, którzy zajmą się obsługą techniczną i artystyczną imprezy, a nawet zagospodarowaniem przestrzeni meblami i namiotami eventowymi. StarStone posiada niezbędny sprzęt i zespół specjalistów, którzy wezmą to na siebie. Dodatkowo znają najnowsze trendy związane z organizacją imprez, zwłaszcza, że realizują projekty w całej południowej Polsce.

Imprezy w Krakowie – czym zaskoczy cię agencja eventowa starStone?

Wysoka jakość usług i indywidualne podejście do Klienta, to jedne z tych rzeczy, które decydują o tym, czy chcemy nawiązać z kimś współpracę, czy nie. Agencja eventowa starStone bez wątpienia posiada obie te cechy. Nie bez powodu rozciąga swoją działalność na tak szeroką skalę. Klienci z największych miast południowej Polski, tj. Wrocławia, Krakowa i Katowic, obdarzyli ją zaufaniem i nie rozczarowali się.

Pracownicy firmy starStone pomogą Ci wybrać idealne miejsce na Twoją imprezę oraz opracują szczegółowy scenariusz eventu, aby po zatwierdzeniu, zająć się jego kompleksową realizacją. Niezależnie od tego, jaką imprezę chcesz zorganizować, starStone zaskoczy Cię dbałością o szczegóły i oczywiście – nastroje gości. Jest to agencja eventowa, która oprócz profesjonalnie wykonanej usługi, dostarczy Ci też wiele pozytywnych emocji i wspomnień.

Jak rozplanować miejsce pracy w domu?

0
Jak rozplanować miejsce pracy w domu?

Coraz więcej osób decyduje się zarabiać na własną rękę i, porzucając biura czy inne tradycyjne miejsca pracy, przenosi się z zarabianiem do własnych domów. Może i ty chcesz spróbować? Koniecznie zajrzyj do artykułu o pracy zdalnej i przekonaj się, jak wiele jest sposobów na zarabianie pieniędzy w domu!

Nowa praca, zwłaszcza zdalna, często budzi w nas duży entuzjazm. Oto nowe zajęcie, nowe perspektywy – tak finansowe, jak i rozwoju – a także nowe możliwości. Jednak zapał może szybko minąć, kiedy okaże się, że pracowanie w domu wcale nie jest tak przyjemne, jak by się wydawało i wiąże się z wieloma niespodziewanymi dodatkowymi obowiązkami czy niedogodnościami.

Biuro w domu czy praca zdalna?

Jeśli chcesz porzucić swoją korporację czy firmę, masz już dość pracy w odgórnie regulowanych godzinach i miejscach, zastanów się, co możesz robić zamiast tego.Możliwości jest mnóstwo! Jednak od tego, czym się zajmujesz, zależy jak będziesz organizować swoje miejsce pracy.

Koniecznie rozważ, czy będziesz przyjmować obcych ludzi w swoim domu. Jeśli planujesz otworzyć gabinet kosmetyczny lub udzielać korepetycji czy porad prawnych będzie to raczej nieuniknione, jednak w przypadku pracy zdalnej nie ma takiej potrzeby. Ciekawym przypadkiem są zajęcia „rzemieślnicze”, takie jak na przykład naprawa różnych przedmiotów – człowiek naprawiający telefony komórkowe może mieć lokal na mieście, ale równie dobrze może prowadzić swój warsztat we własnym domu. Wtedy albo klienci przychodzą ze sprzętem do niego, albo spotykają się na mieście, na przykład w parku czy kawiarni.

Kiedy inni przychodzą do ciebie

Jeśli przyjmujesz w swoim domu klientów, musisz bezwzględnie zadbać o całe otoczenie. Nie dość, że należałoby przeznaczyć jakieś pomieszczenie na biuro czy gabinet – wszak klienta trzeba przyjąć w odpowiednim otoczeniu i atmosferze, która umożliwi zrealizowanie celu spotkania, to jeszcze koniecznym jest uporządkowanie wszystkich pomieszczeń, które klient odwiedzi czy zobaczy. Możesz być specem od reklamy, ale jeśli klient wchodząc do ciebie natknie się na kilkanaście par zabłoconych butów, a po drodze zerknie na stertę brudnych naczyń w kuchennym zlewie, to wątpliwym jest, by zrobiło to na nim dobre wrażenie.

Kiedy pracujesz sam

O to, jakie wrażenie sprawia twój dom, nie musi martwić się ten, kto pracuje sam. Jednak w takim wypadku tym ważniejsza jest organizacja miejsca pracy – pozwala ona na rozgraniczenie sfery zawodowej i prywatnej. Jeśli korzystasz z tego samego komputera do wykonywania czynności zarobkowych i do oglądania seriali, to chociaż rób to w różnych miejscach: wiele badań dowodzi, że nie jest zdrowym pracować np. w sypialni.

Zadbaj o porządek

Niezależnie czy przyjmujesz klientów w domu, czy masz w nim warsztat, czy też może jedynym narzędziem twojej pracy jest komputer – kluczem do satysfakcjonującej pracy jest porządek. Uprzątnij biurko i zadbaj o wygodny fotel. Jeśli wolisz leżeć na kanapie – zainwestuj w specjalną podkładkę pod komputer. Zwracaj uwagę na to, by przedmioty związane z pracą nie wchodziły w twoje życie prywatne. I pamiętaj, że poza pracą jest życie.

Integracje comarch optima

0
Integracje comarch optima

Jednym z najpopularniejszych w Polsce programów dedykowanych dla małych i średnich firm ze wszystkich branży jest Comarch ERP Optima. Moduły, które się w nim zawierają są m.in. faktury, sprzedaż, handel z magazynem czy płace, dzięki czemu jest optymalnym systemem ERP do zarządzania działalnością. Swoje zastosowanie znajdzie w każdym segmencie rynku, ale najchętniej jest wybierany w środowisku biur rachunkowych i doradców podatkowych.

Comarch Optima i przesyłanie do niego zamówień z BaseLinker

Synchronizacja zamówień z BaseLinker do Comarch ERP Optima jest możliwa dzięki integracji.

Moduł ten został stworzony, by automatycznie i bezpośrednio pobierać zamówienia do systemu Comarch Optima.

Integracja pozwoli na przekazanie wybranych lub wszystkich zamówień od jednego do drugiego, a zintegrowanie pozwoli zoptymalizować procesy i oszczędzić wiele czasu, który może spożytkować na inne cele. Konfiguracja zawarta w tym przypadku dostosuje funkcjonalność pod wybrane wymagania co do jej działania i użytkowania. Podczas ustawiania integracji, użytkownik wypełnia dokładny formularz dotyczący funkcji, jakie ma spełnią. Integracja następuje przez podanie unikatowego klucza API.

Ceny rozpoczynają się od 50 zł netto za miesiąc.

Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch Optima do BaseLinker

Jest to szczególnie przydatne dla osób, które chcą wprowadzić synchronizację stanów magazynowych między Comarch ERP, a BaseLinker

Integracja optymalizuje procesy oraz aktualizuje stan produktów w magazynie Baselinker dzięki pobieraniu ich z magazynu Comarch Optima, a poprzez konfigurację można dopasować wymagania „pod siebie”. Wszystkie procesy zawarte są w chmurze, więc nie trzeba budować odrębnego działu IT w firmie. Warto postawić na ten produkt, gdyż cieszy się niezwykłą popularnością wśród klientów, a Comarch to sprawdzona marka na rynku Informatycznym.

Ceny rozpoczynają się od 50 zł netto za miesiąc.

Przesyłanie produktów z Comarch Optima do BaseLinker

Głównym zadaniem integracji jest pobranie kartotek wybranych produktów do magazynów BaseLinker z Comarch Optima.

Wtyczka pozwala na automatyczne importowanie produktów pomiędzy magazynami. Integracja, żeby działać poprawnie potrzebuje określenia ID statusu w kategorii w magazynie BaseLinker oraz sprecyzowania produktów co do ich kategorii. To oznacza, że trzeba odpowiedzieć na pytanie czy mają być przeniesione ze wszystkich czy tylko z wybranych kategorii. Istnieje również możliwość dodatkowej filtracji produktów po statusie aktywności oraz przesyłanie ich zdjęć.

Ceny w tym wypadku również rozpoczynają się od 50 zł netto za miesiąc.

Wysyłanie faktur z Comarch ERP Optima

Integracja stworzona do automatycznej wysyłki faktur z Comarch ERP Optima

Wtyczka pozwala na automatyczne przesyłanie faktu zaraz po ich zaksięgowaniu w systemie na wskazany adres poczty elektronicznej. Do poprawnego działania integracji niezbędne będzie określenie modułów zawartych w Comarch Optima, numeru identyfikacyjnego Wzorca Wydruku, tematu oraz treści wysyłanych wiadomości i połączenia z Serwerem SMTP.

Kolejnymi niezbędnymi informacjami do pełnej zgodności systemu jest podanie odbiorcy, do którego będą adresowane faktury, symbolu magazynu w Comarch ERP Optima (plus jakie dokumenty będą wysłane), adresatów kopii wysyłanych wiadomości, typu faktur oraz zakresu godzin wysyłki wiadomości.

Ceny rozpoczynają się od 29 zł netto za miesiąc.

Pakiet integracyjny Shoplo z Comarch Optima

Pobieranie zamówień z Shoplo bezpośrednio do systemu Comarch ERP oraz synchronizacja produktów i stanów z Comarch ERP Optima do Shoplo. To są właśnie dwie główne misje tej integracji, a sam proces polega na pobraniu programu i wypełnieniu scenariuszy, który pozwoli na zintegrowanie systemu ze sklepem internetowym

Wszystkie dane oczywiście są zawarte w chmurze. Ceny zaczynają się od 199 zł netto za miesiąc.

Źródło: https://sellintegro.pl/13-comarch-optima

Co powinna posiadać idealna teczka dla przedstawiciela handlowego?

0
Co powinna posiadać idealna teczka dla przedstawiciela handlowego?

Przedstawiciel handlowy reprezentuje swoim wizerunkiem i zachowaniem pracodawcę. Dlatego nie może prezentować się byle jak. Poprzez image zdobywa lub traci nowych kontrahentów. W tym zawodzie pierwsze wrażenie odgrywa bardzo dużą rolę. Warto pomóc szczęściu i zatroszczyć się o swoją prezencję. Odpowiednia fryzura, zadbana sylwetka, dobrze skrojone ubrania oraz solidne dodatki odzieżowe to pierwsze i jednocześnie jedne z najważniejszych kroków do sukcesu. W poniższym artykule znajdziesz wskazówki, jaka powinna być teczka męska noszona przez przedstawiciela handlowego. Dzięki naszym podpowiedziom zaopatrzysz się w jedno z najważniejszych akcesoriów efektywnego handlowca.

Perfekcyjne teczki skórzane

Ile razy oglądałeś teczki męskie i nie byłeś za bardzo przekonany do ich zakupu? Podejrzany materiał? Zbyt wysoka cena? A może za mało fasonów do wyboru? Obecnie aktówki męskie to akcesoria, które pojawiają się na rynku niczym grzyby po deszczu Niestety nierzadko pozostawiają wiele do życzenia. Tanie podróbki imitujące teczki skórzane to jedna z największych plag w dzisiejszej modzie. Żadną tajemnicą nie jest, że producenci z Dalekiego Wschodu do perfekcji opanowali podrabianie skóry naturalnej. Strzeż się ich! Tego typu teczka męska nie wytrzyma zbyt długo codziennego użytkowania. Co więcej, podróbki oryginałów najczęściej znacznie gorzej się prezentują i co oczywiste posłużą Ci znacznie krócej.

Nie wybieraj drogi na skróty – postaw na solidną, oryginalną teczkę skórzaną

Jaka powinna być perfekcyjna aktówka męska dla przedstawiciela handlowego? Przede wszystkim musi być bardzo elegancka. To właśnie dlatego najlepszym wyborem jest galanteria męska! Wszystko po to, aby podkreślać szykowny styl i dodawać animuszu. Galanteria skórzana jest tutaj najlepszym rozwiązaniem. Szybko zauważysz, że aktówka potrafi nawet najzwyklejszy strój zamienić w naprawdę elegancki outfit. Nie bez powodu aktówki cieszą się prestiżem i stanowią atrybut business menów. Dołącz do ich grona kupując skórzane teczki wysokiej jakości.

teczka

Idealna teczka skórzana oprócz wysokogatunkowego materiału powinna zostać wyposażona w odpowiedniej wielkości komory wewnętrzne. Powinny one mieścić bez problemu format A4 oraz laptopa. W końcu teczka męska skórzana będzie to teczka na dokumenty nierzadko o bardzo ważnej wartości. Dlatego wybrana aktówka męska skórzana powinna posiadać sprawny system zabezpieczeń. Prawidłowo działająca klamra, zamki błyskawiczne oraz metalowe patki to must have. Bez nich nie kupuj żadnej teczki skórzanej!

Niezmiernie ważna jest także obecność mniejszych kieszeni wewnętrznych i zewnętrznych. Teczki skórzane muszą mieć wydzielone osobne miejsca na telefon, wizytówki oraz długopisy. W końcu to akcesoria, z których na co dzień w pracy korzysta każdy przedstawiciel handlowy. Praktyczne aktówki nie mogą być ich pozbawione.

teczki

Skórzane teczki warte zakupu

Z myślą o naszych czytelnikach przygotowaliśmy ściągę. Dzięki niej znajdziecie bez najmniejszego problemu skórzane teczki warte zainteresowania. Spory wachlarz tego typu akcesoriów znajdziecie w sieci. Najodpowiedniejszym miejscem okazuje się być sklep internetowy Super Galanteria, gdzie znajduje się galanteria od najsolidniejszych marek w Europie. Wysokiej jakości standardy stawiane przez e-sklep sprawiają, ze trafiają na jego pułki tylko i wyłącznie w 100% oryginalne produkty odpowiadające obecnym trendom. Poniżej przygotowaliśmy spis zawierający skórzane teczki męskie idealnie nadające się dla przedstawicieli handlowych:

  • Teczka męska skórzana Arbuzzo AB-T9, uszyta z mocnej i grubej skóry naturalnej

  • Ekskluzywna teczka męska na ramię z skóry saffiano Paolo Peruzzi S-67-PP

  • Neseser na laptopa Paolo Peruzzi F-47-PP, wykonana z włoskiej skóry naturalnej i wyposażona w zapięcie typu tic-tac z opcją zakluczenia

Dodatkowo każdy dbający o image oraz swoje dokumenty przedstawiciel handlowy powinien zaopatrzyć się w praktyczny biwuar. To doskonały organizer, dzięki któremu zawsze pod ręką znajdują się niezbędne dokumenty, długopisy , pieczątki oraz ulubione pióro.

ekskluzywna teczka

Gwarantujemy, że prawdziwa galanteria przetrwa z Tobą niejeden kontrakt i zapewni komfort codziennej pracy. Dodatkowo znacząco wpłynie na Twoją prezencje, przez co być może niepozorna teczka skórzana przyczyni się do wielu handlowych sukcesów.

Z pełną ofertą teczek proponowanych przez wymieniony wyżej sklep online możecie zapoznać się po kliknięciu w ten link

Jak raz na zawsze rozprawić się z długami czyli konsolidacja chwilówek i kredytów

0
Jak raz na zawsze rozprawić się z długami czyli konsolidacja chwilówek i kredytów

W życiu bardzo wielu osób w którymś momencie pojawiają się poważne problemy finansowe. Najczęściej wynikają one z tego, że w przyszłości podjęło się szereg głupich decyzji finansowych. Czasami ktoś wziął nieroztropnie pożyczkę lub kredyt, albo zbyt często zaczął korzystać z chwilówek. To właśnie chwilówki są tym drogim produktem finansowym, z którego regularne korzystanie może doprowadzić do wejścia w spiralę długów. Wyjście z pętli chwilówek jest oczywiście możliwe, jednak wymaga konkretnych działań takich jak na przykład konsolidacja chwilówek za pomocą kredytu konsolidacyjnego.

Uzyskanie kredytu konsolidacyjnego czyli spłata chwilówek w mądry sposób

Im więcej chwilówek ma się na swoim koncie, tym niestety coraz więcej stresu w życiu. Odsetki od chwilówek są bardzo wysokie i tak naprawdę powoduje ogromne straty finansowe dla każdego. Firmy udzielające chwilówek absolutnie nie chcą z nich rezygnować – to właśnie w ten sposób zarabiają na klientach. Aby wyjść z pętli chwilówek i przestać brać je po to, żeby mieć na życie lub na spłatę kolejnego kredytu, trzeba zwrócić się do zaufanej firmy pomagające uzyskać kredyt konsolidacyjny. Można zrobić to na przykład za pomocą strony www.splatachwilowek.pl.

Kredyt konsolidacyjny czyli konsolidacja chwilówek dla zadłużonych

Konsolidacja kredytów znana jest od dawna. W ten sposób osoby posiadające na przykład kredyt mieszkaniowy w jednym banku, oraz kredyt na sprzęt AGD w innym, starać się o jeden nowych kredyt w którymś z wybranych banków. Co więcej, to może być zupełnie nowy bank, z którego usług nigdy wcześniej nie korzystały. W ten sposób zostaje przeliczona nowa rata, która tak naprawdę pokrywa obydwa zadłużenia. Teraz ten sposób spłaceniu zadłużenia i jest dostępny również dla chwilówek. Konsolidacja chwilówek dla zadłużonych w różnych w parabankach to w sposób na mądre wyjście z prawdziwych problemów finansowych. Trzeba tylko znaleźć firmę, która pomoże w ogarnięcie wszystkich formalności i w rzeczywistym załatwieniu tego typu kredytu. Jest to kredyt oddłużeniowy.

Dokumenty do sformalizowania konsolidacji kredytów

Na początek trzeba przygotować wszystkie dokumenty i umowy zawarte z bankami i parabanki. Trzeba następnie przedstawić je osobie pracującej nad sfinalizowaniem dla nas kredytu konsolidacyjnego. To właśnie te dokumenty wraz z odpowiednimi wnioskami zostaną następnie skierowane do banków, które mogą być zainteresowane wykupieniem naszego długu. Trzeba jednak mieć świadomość tego, że nie każdy może otrzymać kredyt konsolidacyjny. Dlatego też jest to rozwiązanie dla wielu osób, jednak z pewnością nie dla każdego. Bank bowiem nie będzie kupował naszych długów wtedy, gdy nie mamy tak naprawdę żadnych realnych możliwości spłacenia ich. Warto zatem wcześniej popracować odrobinę nad swoimi możliwościami finansowymi i na przykład znaleźć lepiej płatną pracę. To będzie bardzo dobry sygnał dla banku, że człowiek rzeczywiście chce raz i dobrze rozwiązać swoje problemy finansowe.

Co to jest kredyt oddłużeniowy lub kredyt konsolidacyjny

Konsolidacja chwilówek czy konsolidacja kredytów to stworzenie ze wszystkich swoich długów tak naprawdę jednego długu – jednym słowem to jedna instytucja jest teraz tą, na konto które będziemy przelewać co miesiąc określoną kwotę. Kwota ta pokryję wszystkie wcześniejsze zadłużenia, o wykupienie których zwróciliśmy się do konkretnego banku. Dzięki temu nie trzeba będzie pamiętać o wielu różnych ratach w różnych miejscach, co tak naprawdę dla mnóstwa osób jest najbardziej stresujące. W tym przypadku rata będzie jedną, będzie to opłata za na przykład różne chwilówki czy kredyty, które wzięło się na zakup różnych rzeczy. Rata zawsze ustalana jest w takiej wysokości, żeby klient rzeczywiście realnie mógł ją spłacać. Czasami dla klientów przygotowywane są jeszcze jakieś dodatkowe oferty, na przykład jakąś pożyczka gotówkowa, jednak nie jest to standardem. Taka dodatkowa oferta najczęściej może być przedstawiona tym osobom, które mają rzeczywiste możliwości spłaty dodatkowej kwoty.

Mniej stresu i wyjście z długów

Wyjście z długów jest zawsze możliwe, trzeba jednak do tematu podejść odważnie i z głową. Jednym słowem nie można udawać, że problemu nie ma. Jeżeli człowiek rzeczywiście chce rozprawić się ze swoimi długami, najmądrzejszy sposób to zwrócenie się o kredyt konsolidacyjny. Dzięki temu konsolidacja kredytów i spłata chwilówek w jedną ratę pozwoli na ogarnięcie tematu. Małymi krokami dług będzie spłacany miesiąc w miesiąc, aż wreszcie po kilku latach człowiek nie będzie miał już tego typu zobowiązań finansowych.

Co warto wiedzieć na temat doradztwa zakupowego?

0
Co warto wiedzieć na temat doradztwa zakupowego?

Każdej firmie zależy na tym, żeby zmniejszyć niezbędne wydatki, w związku z tym, nie ma się, co dziwić, że zarówno większe, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, chętnie korzystają z pomocy różnych spółek, które pomagają im, na przykład wprowadzić różne mechanizmy, dzięki którym ponoszone koszty są niższe.

Modele 3D – do czego się przydają w firmie

0
Modele 3D - do czego się przydają w firmie

Jedną z większych zalet komputerowych modeli 3D jest to, że nadają one projektom życia. Pozwalają łatwiej wyobrazić sobie ideę czy zaprezentować i sprzedać produkt. Wykonane modele 3D obiektów lub produktów są znacznie bardziej informacyjne niż zwykłe i statyczne ilustracje. Potrafią przekazać ruch oraz nakreślić lepszy obraz tego, jak dany obiekt wygląda w przestrzeni. Choć może się tak nie wydawać na pierwszy rzut oka, to modele 3D mogą mieć wiele zastosowań w Twoich działaniach biznesowych.

Czy warto skorzystać z leasingu samochodów używanych?

0
Czy warto skorzystać z leasingu samochodów używanych?

Leasing przede wszystkim kojarzy się z prawem do korzystania z nowych aut, których właścicielem pozostaje firma leasingowa. Jednak warto mieć świadomość, że leasing może dotyczyć także samochodów z komisu – jest to szczególnie ważne w przypadku małych firm, które dopiero pojawiły się na rynku, gdyż rata leasingowa pojazdu używanego, w porównaniu z ratą za nowe auto, jest zazwyczaj sporo niższa. Firmą, która oferuje tego rodzaju leasing, jest obecna od lat w branży CLS Sp. z o.o.

Wiele firm leasingowych niechętnie decyduje się na finansowanie leasingu samochodów z komisów. Warunki leasingu samochodu używanego są zazwyczaj bardzo restrykcyjne, np. leasingobiorca może jedynie wybrać auto mające do 5 lat lub pozostające w posiadaniu komisu prowadzonego przez dealerów mających autoryzację producenta. Jednak realne zapotrzebowanie na auta używane wygląda nieco inaczej: wiele firm chciałoby skorzystać z leasingu, ale jedynie w przypadku, gdy będzie możliwość wybrania auta nawet 10-letniego czy mającego prywatnego właściciela. CLS Sp. z o.o. wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i oferuje leasing na samochody używane dostosowany do wymagań każdego, nawet najmniejszego przedsiębiorcy.

Bez wątpienia warto skorzystać z leasingu samochodów używanych, który oferuje firma CLS. Przede wszystkim pozwoli to małym przedsiębiorstwom, szukającym oszczędności, zaopatrzyć się w wieloletnie, ale sprawne auto lub auta, za które nie trzeba będzie płacić bardzo wysokich rat leasingowych. Ponadto CLS nie wymaga wysokiej początkowej wpłaty własnej. Wynosi ona zaledwie 10% wartości pojazdu, a zatem jest bardzo niska – zazwyczaj firmy leasingowe wymagają o wiele większych wpłat, nawet na poziomie 30% wartości samochodu. Co więcej właścicielem auta nie musi być autoryzowany dealer, może to być mały komis czy każda osoba fizyczna.

By zrealizować leasing na samochód używany w CLS, nie trzeba przechodzić przez szereg procedur i wypełniać niezliczonej ilości dokumentów. Proces finalizacji leasingu jest bowiem uproszczony. Co więcej leasingobiorca nie musi martwić się o ocenę wartości samochodu – CLS dokona tego bez pobierania dodatkowych opłat. Leasing samochodu używanego jest z pewnością doskonałą alternatywą dla leasingu nowego auta, bardziej opłacalną z punktu widzenia nowego przedsiębiorstwa.

Jak spiąć włosy do pracy w biurze?

0
Jak spiąć włosy do pracy w biurze

Tylko niewielka liczba kobiet może cieszyć się pięknymi, gęstymi włosami bez żadnego wysiłku. W szerokości geograficznej Polski jest to rzadkością, inaczej niż na przykład w Indiach czy Ameryce Południowej, gdzie kobiety mają z natury piękne włosy. Na pewno też jednak Polkom nie pomaga fakt, że nieustannie narażają swoje włosy na działanie niekorzystnych czynników, na co wydatny wpływ na moda. Kiedy modne były proste, idealnie wygładzone włosy, wszystkie dziewczyny i kobiety paliły swoje włosy prostownicami, nie zwracając uwagi na fakt, że przez to wyglądają coraz gorzej oraz jest ich coraz mniej, gdyż kruszą się i łamią. Nie inaczej jest w przypadku mody na farbowanie, a na przykład rozjaśnianie w ramach ombre jest dla wielu włosów zabiegiem ogromnie obciążającym.

Poza tym nie wszystkie kobiety regularnie stosują niezbędne kosmetyki do włosów. Na nakładanie odżywki często brakuje czasu lub panie obawiają się, że po takim zabiegu ich włosy stracą objętość. Tymczasem odżywka powinna być nakładana po każdym myciu, nawet gdy stan włosów jest świetny, bo chociażby pozwoli to wygładzić pasma i łatwiej je rozczesać. Odżywka to jednak tylko minimum jeśli chodzi o włosy, które często poddaje się inwazyjnym zabiegom. W przypadku zniszczonych pasm niezbędne są też silnie działające maski, które powinno się stosować na przykład raz na tydzień, poświęcając na to nieco więcej czasu niż tylko kilka minut.

Włosy potrzebują pielęgnacji jeśli chce się, by były piękne, gdyż jeśli pozostawi się je samym sobie, a przy tym będzie im szkodzić, na pewno będą dalekie od doskonałości. Na tym nie koniec. Gorszy wygląd i brak połysku to nie jedyne konsekwencje zaniedbań i szkodzenia włosom. Warto też wiedzieć, że kiedy stale się je wysusza, z czasem ich stan stanie się na tyle zły, że będą kruszyć się i łamać. To zaś skutkuje znacznym przerzedzaniem się włosów, nawet jeśli wcale nie wypadają. W ten sposób można stracić znaczną część włosów nawet jeśli wcześniej były gęste, a tego chyba nikt nie chce.

Zobacz też